Milli Eğitim Bakanı Kemal Dürüst, okuldaki derslerin kesintisiz devam etmesinin önemli olduğunu, Şehit Ertuğrul İlkokulu’nun normal dışı bir okul durumunda değil, huzur ve güven içinde olmasını sağladıklarını, öğretmenlerin çocuklara en iyi şekilde eğitim vereceğinden emin olduğunu ifade etti. Bu okulda geçmiş yıllarda olduğu gibi yine örnek öğrenciler yetişeceğinden emin olduğunu belirten Bakan Dürüst, sorunların aşılmasının kendisinin görevi olduğunu, bundan sonra da diyalogla ilerleyeceğini, amacın çocuklarımızın kesintisiz iyi eğitim alması olduğunu kaydetti.
Dürüst Şht. Ertuğrul velilerini kabul etti
KEMAL DÜRÜST:” AMAÇ ÇOCUKLARIMIZA KESİNİTSİZ VE İYİ EĞİTİM VERMEK “ Milli Eğitim Bakanı Kemal Dürüst, Şehit Ertuğrul İlkokulu velilerini bakanlıkta kabul etti. Şehit Ertuğrul İlkokulu öğrencilerine eğitim hakkını geri verdiği için Bakan Dürüst’e teşekkür etmek istediklerini belirten veliler, bu konuda uzun süredir bir kararlılık beklediklerini, çocukların eğitim hakkı konusunda hassasiyetin her zaman devam edeceğinden emin olduklarını söylediler.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Hakan Dinçyürek: Güzelyurt Devlet Hastanesi tamamlanmak üzere
- İsrail ordusu, Lübnan'ın güneyinde "Hizbullah hedeflerine" saldırıyor
- Yüksek atlamada Ege Işık Türkiye şampiyonu olarak gurur yaşattı!
- Ege Işık, 1.64’lük derece ile Türkiye şampiyonu oldu!
- Erdoğan: Türkiye, tarihinde ilk kez bir NATO ve AB üyesi ülkeye savaş gemisi ihraç etmiştir
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.