Fırıncılar Birliği, Türkiye’den TL ile un ithalinin serbest bırakılmasını talep etti.
Birlik Başkanı Ömer Çıralı konuyla ilgili yazılı açıklamada, “Ülkemizin içinde bulunduğu döviz krizinin halkımızın alım gücünü zayıflattığı bir zamanda tüm üretici sektörlerin elini taşın altına koyup toplum yararına bu kötü durumun hafifletilmesi gerekirken, maalesef ekmeklik ununun ithalinin yasak olmasından fırsat bilen un değirmenleri, un satışını dolara bağlamışlardır. Bu bize göre fırsat kollamaktan başka bir şey değildir” ifadelerine yer verdi.
Çıralı hükümetten, Türkiye’den TL ile un ithalinin serbest bırakılmasını talep etti, ekmek zammının yapılmaması için gayret gösterdiklerini kaydetti.
FIRINCILAR BİRLİĞİ BAŞKANI ÇIRALI: “TÜRKİYE’DEN TL İLE UN İTHALİ SERBEST BIRAKILSIN”
“EKMEKLİK UNUNUN İTHALİNİN YASAK OLMASINDAN FIRSAT BİLEN UN DEĞİRMENLERİ UN SATIŞINI DOLARA BAĞLADI”
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- YDP’den İddialı Hedef: “Amacımız 4-6 Vekil Değil, Birinci Parti Olmak”
- Hava sıcaklığı 37 dereceye kadar yükselecek
- Arıklı: Siber Güvenlik Birimi Kurulması için çalışma yapıyoruz
- İncirli “Bırakınız yapsınlar, bırakınız geçsinler anlayışından vazgeçmelisiniz"
- Ataoğlu “Çöp sorununun çözümü için son aşamaya gelindi”
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.