Güney Kıbrıs’ta 5 gün boyunca pozitif koronavirüs vakası tespit edilmemesinin ardından, dün bir kişinin testinin pozitif çıktığı haber verildi.
Rum tarafında son 24 saat içerisinde gerçekleştirilen 620 test sonucunda 1 pozitif vakaya rastlandığını ve toplam vaka sayısının 986’ya ulaştığını yazan Fileleftheros gazetesi, elindeki bilgilere dayanarak, testi pozitif çıkan kişinin Baf’taki bir otelin çalışanı olduğunu belirtti.
İlgili haberlerde Güney’deki bir hastanede bir kişinin koronavirüs tedavisi görmekte olduğu da ifade edildi.
Güney Kıbrıs’ta 5 Günün Ardından Bir Pozitif Vaka Tespit Edildi
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Emekliye ayrılan ve meslekte 30 hizmet yılını tamamlayan polis mensuplarına plaketleri takdim edildi
- Maliye Bakanlığı, 6 milyon Dolar, 2 milyon Euro ve 12 milyon Sterlin daha borçlanıyor!
- Özlem Gürkut: Kişisel veri güvenliği endişelerimiz haklı çıkmıştır
- Arıklı’dan “Dejavu” paylaşımı: Rumseverler manipülatif haberlere balıklama dalmış durumdalar
- YDP’den İddialı Hedef: “Amacımız 4-6 Vekil Değil, Birinci Parti Olmak”
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.