Ankara
23 Haziran, 2026, Salı
  • DOLAR
    46.48
  • EURO
    53.14
  • ALTIN
    6166.4
  • BIST
    14.73
  • BTC
    63314.323$

KKTC'DEKİ COVİD-19 HASTALARININ TÜRKİYE'YE NAKLİ DEVAM EDİYOR

KKTC'DEKİ COVİD-19 HASTALARININ TÜRKİYE'YE NAKLİ DEVAM EDİYOR
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nde bulunan 4 koronavirüs (Kovid-19) hastası daha, tedavileri için Türkiye'ye sevkedildi.

Nakil sırasında havalimanı görevlileri ve sağlık çalışanları tarafından maske kullanımı ve mesafe kuralına dikkat edildi.

Ambulanslara alınan hastalar, tedavilerinin yapılacağı Ankara Şehir Hastanesine götürüldü.

KKTC Başbakanı Ersin Tatar, 9 Eylül'de Türkiye'nin, gece yarısından itibaren KKTC'deki Kovid-19 hastalarının Türkiye'deki sağlık servislerine nakline başlayacağını açıklamıştı.

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay da 27 Ağustos'ta, Türkiye'nin KKTC sağlık sistemi üzerinde herhangi bir yük oluşmasına izin vermeyeceğini ve KKTC'de pozitif vaka sayısının artması durumunda hastaların ambulans uçaklarla Türkiye'deki hastanelere taşınmalarının sağlanacağını belirtmişti.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar ile işaretlenmişdir.

Başka haber bulunmuyor!