Sağlık Bakanlığı Lefkoşa Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi su depolarının genel temizlik ve bakım çalışmalarının hafta sonu başladığını duyurdu. Sağlık Bakanlığı tarafından yapılan açıklamada, “uzun yıllardır yapılmayan çalışmanın” hastanede mağduriyet yaratmadan gerçekleştirileceği ifade edildi. Onkoloji Binası ve Ayaktan Tanı Merkezi’nin depolarının gerekli bakım ve temizliğinin tamamlandığı kaydedilen açıklamada, en kısa sürede ana binanın su depolarının temizliğinin de yapılacağı belirtildi.
Nalbantoğlu Devlet Hastanesi su depolarının genel temizlik ve bakım çalışmaları başladı
Sağlık Bakanlığı Lefkoşa Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi su depolarının genel temizlik ve bakım çalışmalarının hafta sonu başladığını duyurdu.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Tufan Erhürman, sendika temsilcilerini Kıbrıs sorunuyla ilgili bilgilendirdi
- Türkiye A Milli Futbol Takımı Dünya Kupası'na galibiyetle veda etti
- Venezuela'da çifte deprem felaketi: Can kaybı en az 235'e yükseldi
- Öztürkler, TÜRKPA Genel Merkezi'ni ziyaret etti: KKTC'nin Türk dünyasındaki temsili daha da güçlenmeli
- Erhürman'dan Rum basınında yer alan iddia ve yürütülen tartışmalara yanıt: Ne oyuna, ne de gaza geleceğiz
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.