KKTC'de yeni kurulan Trafik Dairesi müdürlüğüne atanan Nazmiye Çelebi görevin kendisine verilmesinden sonra teşekkür etti.
Çelebi sosyal medyada duygularını şöyle anlattı:
"Anneciğini 11 yaşında trafik kazasında yitirmiş biri olarak bugün KKTC' nin ilk Trafik Dairesi Müdürülüğü mevkisine atandım... Başta Sayın Başbakanım Hüseyin Özgürgün'e, Sayın Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanım Kemal Dürüst'e, Sayın Cumhurbaşkanım Mustafa Akıncı'ya çok teşekkür ediyorum.... Yürekten dileğim odur ki ülkemde trafik kazasında bir can daha yitmesin, anne-babalar evlat acısı, evlatlar ana-baba acısı görmesin... Allah bana bu görevi layıkıyla yapma gücü versin, umudum odur ki trafik master planını ve toplu taşımacılık master planını anlımızın akıyla tamamlayalım... Trafik denince aklımıza sadece yol ve yolculuk gelsin, ölüm, kaza, kayıp uzak olsun..."
NAZMİYE ÇELEBİ TRAFİK DAİRESİ MÜDİRESİ OLDU
TRAFİK DAİRESİ MÜDİRESİ NAZMİYE ÇELEBİ 11 YAŞINDAYKEN ANNESİNİ TRAFİK KAZASINDA YİTİRMİŞ
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Tufan Erhürman, sendika temsilcilerini Kıbrıs sorunuyla ilgili bilgilendirdi
- Türkiye A Milli Futbol Takımı Dünya Kupası'na galibiyetle veda etti
- Venezuela'da çifte deprem felaketi: Can kaybı en az 235'e yükseldi
- Öztürkler, TÜRKPA Genel Merkezi'ni ziyaret etti: KKTC'nin Türk dünyasındaki temsili daha da güçlenmeli
- Erhürman'dan Rum basınında yer alan iddia ve yürütülen tartışmalara yanıt: Ne oyuna, ne de gaza geleceğiz
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.