Telekomünikasyon Dairesi abonelerinin, 30 Eylül tarihine kadar olan borçlarını en geç 14 Kasım tarihine kadar kapatmaları gerektiği hatırlatıldı. Telekomünikasyon Dairesi’nden yapılan açıklamada, Eylül sonu itibariyle hesapları kapatılmayan ve açık hesapları bulunan abonelerin ses, data ve internet hizmetlerinin bilgisayar aracılığı ile kesileceği kaydedildi. Nisan ayı sonu itibariyle daireye 6 fatura dönemi ve üzeri borcu olan tüm abonelerin hatlarının iptal edilerek aboneliklerinin sonlandırılacağı belirtildi. Bu durumda olan abonelerin mağdur olmaması için en yakın Telekomünikasyon Dairesi muhasebe gişelerine veya anlaşmalı bankalara başvurarak borçlarını kapatmaları gerektiği ifade edildi.
Telefon Dairesi, borcu olan aboneleri uyardı
Telekomünikasyon Dairesi abonelerinin, 30 Eylül tarihine kadar olan borçlarını en geç 14 Kasım tarihine kadar kapatmaları gerektiği hatırlatıldı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Tufan Erhürman, sendika temsilcilerini Kıbrıs sorunuyla ilgili bilgilendirdi
- Türkiye A Milli Futbol Takımı Dünya Kupası'na galibiyetle veda etti
- Venezuela'da çifte deprem felaketi: Can kaybı en az 235'e yükseldi
- Öztürkler, TÜRKPA Genel Merkezi'ni ziyaret etti: KKTC'nin Türk dünyasındaki temsili daha da güçlenmeli
- Erhürman'dan Rum basınında yer alan iddia ve yürütülen tartışmalara yanıt: Ne oyuna, ne de gaza geleceğiz
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.