Tüketiciler Derneği, Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu’nun (KIB-TEK) özelleştirilmesini talep etti.
Dernekten yapılan yazılı açıklamada, “KIB-TEK; alacaklarını alamaması nedeniyle özel bankalara 400 milyon TL borcu vardır ve iflas etmiş durumdadır. Elektrik kurumunun tahsil edilemeyen alacaklarının faturası misli ile tüketicilere çıkarılmaktadır” denildi.
TÜKETİCİLER DERNEĞİ, KIB-TEK’İN ÖZELLEŞTİRİLMESİNİ TALEP ETTİ
Tüketiciler Derneği, Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu’nun (KIB-TEK) özelleştirilmesini talep etti.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Hakan Dinçyürek: Güzelyurt Devlet Hastanesi tamamlanmak üzere
- İsrail ordusu, Lübnan'ın güneyinde "Hizbullah hedeflerine" saldırıyor
- Yüksek atlamada Ege Işık Türkiye şampiyonu olarak gurur yaşattı!
- Ege Işık, 1.64’lük derece ile Türkiye şampiyonu oldu!
- Erdoğan: Türkiye, tarihinde ilk kez bir NATO ve AB üyesi ülkeye savaş gemisi ihraç etmiştir
-
0SEVDİM
-
0ALKIŞ
-
0KOMİK
-
0İNANILMAZ
-
0ÜZGÜN
-
0KIZGIN
Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.